Plantjes ochtend Risdam Noord

Plantjesochtend Risdam 13 april

Plantjesochtend Risdam 15 april Beste leden van Groei en Bloei! Ook afgelopen jaar was de plantjesmarkt weer een geweldig succes. De planten en zaden wisselden massaal van eigenaar. En dus gaan we dit jaar opnieuw de plantjesmarkt organiseren, en ook weer i.s.m. Buurtgroep ‘’Risdam-Noord Groen’’. Dit jaar vindt de plantjesmarkt plaats op zaterdag 13 april van 10.30 tot 13.00 uur. En weer op het pleintje voor Wijkcentrum De Cogge (Akkerwinde 44, 1689 NT Zwaag). Hierbij zijn jullie allemaal van harte uitgenodigd om de markt te bezoeken en natuurlijk bijzondere planten op de kop te tikken voor een mooi prijsje. En te genieten van de gezellige sfeer op het plein. Iedereen is welkom!

Maar we hebben natuurlijk ook leden nodig die planten aan willen bieden. Zorgen jullie weer voor aanvoer van tuinplanten die voor een zacht prijsje van eigenaar kunnen wisselen? Dan wordt het ook dit jaar weer een evenement waar we met z’n allen weer blij van worden. Weet je misschien niet-leden die ook leuke planten kunnen aanbieden? Tip hen dan ook, want we kunnen zeker nog meer planten verkopen dan we afgelopen jaar deden! Kortom, alleen met jullie wordt de plantjesmarkt weer een succes! Reserveer nu ruimte op deze markt zodat jij jouw planten kan uitstallen. De diepte van de uitstalling is 1,5 à 2 meter. Geef aan welke breedte (1, 2 of 3 meter, of welke ruimte dan ook) jij nodig hebt. Laat dat weten uiterlijk vóór 8 april via groeibloeihoorn.voorzitter@gmail.com dan ben je zeker van ruimte.

Als jij plantjes aan de man komt brengen dan word je verwacht vanaf ca. 09.30 uur zodat alles tiptop klaar staat als de eerste klanten komen. We beginnen de markt stipt om 10.30 uur. Wij hopen jouw aanmelding als deelnemer te ontvangen. Zet in de e-mail (naar groeibloeihoorn.voorzitter@gmail.com) jouw voor- en achternaam, jouw e-mailadres én telefoonnummer. Vergeet niet de breedte van de door jou gewenste ruimte op te geven. Tot zaterdag 13 april! Dick van Kleinwee (voorzitter Groei & Bloei Hoorn e.o.) en Ted van der Bruggen (voorzitterStichting 'Risdam-Noord Groen' )