Ontdek de kunst van bloemschikken tijdens onze paasworkshop op 14 maart.          Er is een workshop in de ochtend, tevens een groep in de avond.                                    De workshop is onder leiding van Pascal van Blooms.

Leer een prachtig bloemstuk te creëren, geplaatst op steekschuim in een sierlijk “frame” van takken. Deze toegankelijke techniek wordt stap voor stap uitgelegd, zodat je het ook thuis kunt toepassen. Geniet van een heerlijke workshop met verse bloemen, waarmee je een lang houdbaar pronkstuk maakt. De verse bloemen kunnen telkens vervangen worden, zodat je steeds opnieuw van je creatie kunt genieten. Schrijf je snel in voor deze unieke ervaring en ontdek de schoonheid van bloemschikken.

Datum: donderdag 14 maart

Tijd: 09.30 – 12.00 uur.                  Of             Tijd: 19.30 – 22.00 uur

Locatie: Kunstcentrum De Blauwe Schuit, Vredehofstraat 7A, Hoorn

Kosten: leden € 22,50 niet-leden € 32,50

Opgave: Tineke Out, groeibloeihoorn.workshops(at)gmail.com

U bent pas ingeschreven na ontvangst van bevestiging. Uw betaling kunt u overmaken op het banknummer van de afdeling NL19ABNA0538782838 t.n.v. Kon Mij TUINB Plantkunde Hoorn. Onder vermelding van Paasworkshop.

.