De cursus is onder leiding van Tineke Out.

Datum: donderdag 25 januari, 15 februari en 7 maart.

Tijd: van 09.30 – 12.00 uur

Korte Cursus Voorjaars Bloemwerk In het nieuwe jaar is het fijn om weer aan het voorjaar te denken. Bij Groei & Bloei kunt u zich aanmelden voor de korte Cursus Voorjaars Bloemwerk. Tijdens de voorjaars cursus werken we in een ondergrond/schaal van glas, we kijken naar de verhoudingen/compositie en techniek. Het glas mag u zelf meenemen. Bloemen, blad, groen en bij materialen, evenals hulpmiddelen, worden door de docente meegenomen. Iedere les gaat u met een prachtig arrangement naar huis, steeds weer anders. Zo heeft u meerdere weken een prachtig zelfgemaakt bloemarrangement in huis! De foto’s zijn slechts voorbeelden e.e.a. hangt natuurlijk af van de opdracht en het aanbod van de bloemen!

Kosten: leden € 66,00, niet-leden € 81,00

Locatie: Kunstcentrum De Blauwe Schuit, Vredehofstraat 7A, Hoorn

Kosten: leden € 65,00 niet-leden € 81,00 Opgave: Tineke Out, indien mogelijk per mail, groeibloeihoorn.workshops(at)gmail.com