De beelden die u te zien krijgt worden vertoond op een manier alsof u er echt doorheen loopt en zijn kleurrijk en spectaculair. De beelden zijn met twee camera’s tegelijk gemaakt, dit is te vergelijken met onze ogen: alleen door met twee ogen tegelijk te kijken nemen wij diepte waar. Omdat beide dia’s op één scherm hebben de aanwezigen een polariserende om het rechter en het linker beeld uit elkaar te houden. U hoeft zelf geen geschikte bril mee te nemen. In deze serie gaan we vooral in op kleinere en minder bekende tuinen. U zult merken dat het nog steeds de moeite waard is om door het Engelse landschap te reizen en nieuwe tuinen te bezoeken. De tuinen liggen door het gehele land verspreid. In deze serie zijn we uitgebreid in de o.a.: Broughton Castle, Sissinghurst Castle Garden, Pashley Manor, Wyken Hall, Hodges Barn, Glen Chantry, Wisley Garden en Arley Hall.

Locatie: wijkcentrum De Zaagtand, Sint Eloystraat 106, 1624VW in Hoorn Zaal open vanaf 19.30 uur, lezing begint om 20.00 uur.

Entree: leden gratis, niet-leden 4,00 euro